tisdag 18 augusti 2009

Äntligen!


Gissa vart jag sitter? -Jo precis, i mitt rum :D Äntligen kirrat internet!

Idag har jag pratat med min studievägledare, börjar plugga v.36. Ska bara kila över till henne imorn så hon får en kopia på mitt slutbetyg sen tror jag att det ska vara klart. Hon skulle göra iordning en studieplan på halvfart och om jag sen såg att jag skulle bli klar tidigare så var det bara att fixa det sen. :) Börjar med Ma B och Nk B, vilket är kurser som jag har en "fysisk" lärare i och Ke A var det enda ämnet som jag skulle få läsa på datorn d.v.s att dom köper den kursen av ett företag som jag sen får på datorn, lite läskigt men man måste göra det man måste göra ;)

Sedan tillbringade jag nästan hela dagen (jag var hem en timme på lunch) på mammas jobb, Humlan. Det var kul att träffa barnen igen :) Nästan alla undrade vad jag gör nu förtiden och då berättade jag att jag skulle studera och försöka hitta ett jobb. Då sa en av mammas arbetskamrater att jag ju kunde vikariera hos dom, så dom plocka fram polispapper direkt så det tar en ca en vecka innan jag får tillbaka dom och sen ska jag bara prata med Chefen :) Hoppas allt går vägen, trivs verkligen på Humlan!
Imorgon är en ny dag. Vi ses!

Inga kommentarer: