söndag 16 augusti 2009

Lördag.


Igår var det fest :) Trevligt folk och öl resulterade i en rolig kväll i Vansbro. Blev även bjuden på inflyttningsfest framöver, spännande :)

Idag har jag bara tagit det lugnt, är lite sliten sen igår ;) Skjutsade runt på Filip och Johanna en vända såhär på kvällskvisten också, passade på att hämta pappa hos Bosse eftersom det regnade ute och nu är jag hemma igen. Imorn blir det städdag, vi ska städa huset innan mamma kommer hem på måndag så :) Sen kommer väl Nea hem också någon gång under dagen imorn, skolan börjar ju nästa vecka. Jag ska nog gå till Haike Bongs någon dag nästa vecka och göra upp en studieplan. Bara jag får igång internet till min dator snart, fick låna en skärm av Lundkvist så nu är den igång iaf men som sagt inget internet än.. :)

Men nu är det dags för mig att stänga av datorn, måste ju hinna läsa lite innan jag somnar, boken är så spännande. I cirkelns mitt av Dan Brown, helt klart läsvärd!
NattiNatti <3

Inga kommentarer: