onsdag 19 augusti 2009

Latardag.


Väckarklockan väckte mig vid 10 imorse men det brydde jag mig inte om så jag slog av den och somnade om. Vaknade, satte mig vid datorn en vända och gick sedan för att äta frukost. Vid 4 hoppade jag in i duschen och vid 6 var det dags för kvällsmat. Jag tog bilen, åkte till mormor för att ta in posten sen vidare till ica för att handla mjölk. När jag kom hem igen stekte jag lite pannkakor som jag sedan avnjöt med mammas hallonsylt :)

Jag förstår inte var dagen har tagit vägen, men egentligen så beror det på att jag sovit bort den, samt setat vid datorn nästan hela dan också.. Så blir det inte imorgon kan jag lova. Då ska jag gå ner med mitt slutbetyg till min studievägledare och sedan går jag nog till Humlan och hälsar på :)

Sen skulle ju vinbären plockas av hemma hos mormor också, nån som har lust att hålla mig sällskap? :)
Ikväll ska jag iaf inte sitta uppe hela natten, ska sova i tid. Så att jag lyckas vända tillbaka dygnet. Måste det annars kommer jag inte orka plugga eller jobba.
Den 31 augusti ska jag till tandläkarn i Rättvik :D Åker nog troligtvis dit på söndagen innan. Ses någon? :)
Nu är det sängen som gäller för mig, Godnatt!

Inga kommentarer: