torsdag 20 augusti 2009

Torsdags natten.


Sitter och lyssnar på Milo - Technology, Like it! Synd bara på videon, ännu en med massa halvnakna tjejer. Vad är grejen alltså? Blev så besviken när jag såg den.

Men iallafall så har jag varit hem till mormor idag, för att träna på att vara där själv. Jo ni förstår det är ju som så att huset är stort och läskigt. Sen när man vet om att lillkusinen sett en man i hallen(när mormor var med och inte såg nåt) så hjälper ju inte det till. Sen har jag drömt mardrömmar om källaren flera gånger. Men som sagt så måste man komma över sina rädslor.
Det blir bara jobbigt att leva om man ska vara rädd.

Kollade lite i lådorna och hittade massa random bilder från när mormor och morfar var små och även mamma och hennes syskons uppväxt. Detta ska bli mitt nya projekt, så fort mormor kommer hem ska jag säga åt henne att vi ska hjälpas åt att sätta in bilderna i album. Jag tycker att det är intressant att kolla på gamla kort.

Imorn blire duschen sen går jag till min studievägledare(nej. -va inte där idag) och sedan vidare till Humlan :)
NattiNatti Puss<3

Inga kommentarer: