lördag 1 augusti 2009

Lördag


Snart är det dags!
Japp, imorn drar jag och resten av Bjurströms familjen ner mot Lysekil och en 6-dagars semester med sol och bad :) Närmaste affär: 20km, närmaste busshållplats: 50km, bad: utanför dörren, havet: utanför dörren ;) Kommer hem på fredag.

Nu är jag helblond igen :) Denise var här i torsdags och passade även på att klippa mig, det blev uppklippt med lugg :)

Igår var jag hemma hos Malin, mys! :) Prata med lite folk osv. Tyvärr slutade kvällen lagom olyckligt för mor och fars volvo så jag åkte hem så dom fick se eländet. Det va en tjej som backat in i bilen, precis mellan höger dörr fram och framhjulet gick dragkroken rakt igenom.. Adress och nummerskrivande blev de och sen åkte jag hem igen.

Imorn ska vi åka vid sju, så de är väl ingen ide att gå och lägga sig^^

Vi hörs och ses snart igen, finns på mobilen!
Puss&kram

Inga kommentarer: