fredag 7 augusti 2009

Nu är vi hemma igen.
Åkte hem igår kväll och kom hem inatt.

I tisdags var det dåligt väder så vi passade på att åka in till Göteborg en vända :) Vi ville känna oss som riktiga turister så vi hoppade på "Paddan" och åkte med på en sightseeingtur :) Här posar jag och syster ombord på Paddan ;D
Idag följde jag med mamma ner till mormor och morfar för att hon skulle låna en väska som hon kan ha när hon åker på en 10-dagars spa-resa med mormor :) Jag fick en finfin väska av mormor, tack till henne! Nedan: Min nya väska, liten modell med långt och smalt axelband.

Sedan ringde jag till morfar och frågade om jag fick låna bilen ikväll och sen när jag skulle hämta den så sa han att jag fick ha den hela helgen :D Snart åker jag till Malin och hälsar på, mys :)
Hörs mer imorn!
Hakuna matata!




Inga kommentarer: